tirsdag 6. april 2010

Det går mot høst

Jeg sitter faktisk med bukser, skjorte og SOKKER!! Dørene er igjen, det er ikke mer enn 22 grader inne, og jeg kunne nok egentlig tenkt meg en kopp te, gadd jeg bare å reise meg for å lage den. 

Nå skal det sies at klokka bare er ti over åtte og at det er en noe overskyet dag, men for en måned siden hadde ikke det spilt noen rolle, det villle fortsatt vært 30 grader og veldig klamt. Det går faktisk mot høst.

Jeg regner med ingen ville trodd meg om jeg sa det var skikkelig kaldt og elendig her uansett, men jeg er jo en frossenpinn, så fortsetter det sånn blir det ullsokker! 

Mandag (2. påskedag var det vel også) var ikke kald. Da var Helge og jeg i fornøyelsespark/badeland, og jeg var nok bare heldig som ikke ble brent!


Og han andre? Han slappet av med en fridag fra jobb, helt alene for første gang på ganske mange uker, med bok, dataspill og oppvarmet fiskesuppe fra dagen før.

Tror vi begge hadde en fin dag!


1 kommentar:

  1. Godt å se at både kostholdet og oppdekkingen er på plass. Her er det ikke høst, - det er vår, vår, vår!!!

    SvarSlett