torsdag 17. juni 2010

22!

Ingen stor markering av dagen, det er tross alt eksamener både her og der.

Men min snille og vakre kjæreste bakte brownies til meg, og jeg fikk fin presang; en rubiks kube (Henrik har nemlig lært meg å løse dem), og et nydelig opal-smykke i hvitt gull.

På kvelden gikk vi til en restaurant borti høgget og spiste deilig middag. Den glemte vi å ta bilde av, (selv om Henrik tok bilde av matrestene) men jeg kan love at det var godt, og at desserten også var det!


Neste happening som står for tur er eksamen for meg i morgen tidlig klokka åtte (ja, det er på en lørdag!), etter det skal vi ta en tur til Mt. Coo-tha, et fjell som egentlig ligger ganske nærme byen og som det skal være flott utsikt fra, som vi ennå ikke har vært på. Nå må vi benytte anledningen før det er for sent - det er bare en uke til vi forlater Brisbane!

Marthe :)

1 kommentar:

  1. Det høres ut som en hyggelig bursdag. Lykke til med eksamen.

    SvarSlett