onsdag 23. juni 2010

Siste dag i Brisbane!

Internett har vært litt kranglete de siste dagene, men nå er det oppe og går igjen, så jeg får vel skrive et siste innlegg før vi forlater Australia. Nå begynner det å bli klart til avreise, pakkinga er så og si unnagjort, og det kommer en fyr og henter alt vi ikke skal ha med til Asia (inkludert pc'ene) i ettermiddag. Det ble en tung affære!

Jeg har min siste eksamen klokka kvart på seks i ettermiddag, i kveld bestiller vi pizza, og i morgen formiddag forlater vi Brisbane for å dra til Darwin. Der skal vi tilbringe en natt, før vi drar videre til Ho Chi Minh i overimorgen. Vi har planlagt å tilbringe ca tre dager i hvert land; Vietnam, Kambodsja, Thailand og Singapore. Det blir et maraton av en tur gjennom det sørlige Asia, men jeg tror det blir veldig spennende og gøy!

Det er ganske rart at vi skal forlate Australia nå, og kanskje kommer vi aldri tilbake. Litt vemodig, kanskje, men vi gleder oss begge til å komme hjem nå. 

Vi lander på Gardermoen klokka 11 den 10. juli, vi sees der! :D

- Marthe :)


Her er noen bilder fra Mt. Coo-tha, et fjell i Brisbane vi dro på tur til forrige lørdag. Fin utsikt!

Utsikt over Brisbane, vi kunne nesten se huset!

Vi gikk ned fra fjellet, og fant en "aboriginer-sti" med "aboriginer-kunst". 

Høyt tre!


Det dukker opp mange pene blomster vinterstid i Australia!

Jeg aner ikke hva noen av dem heter, men fine er de!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar