tirsdag 2. februar 2010

Takk til deg, kong Vinter!

I morgen drar vi. Jeg er stort sett klar, og har pakket det meste. Faktisk har jeg pakket mer enn "det meste" -  jeg har som forventet pakket for mye. Det er ikke noe problem, for jeg fikk igjen kofferten, og lemper litt over i bagen til Henrik i morgen. Null stress i grilldress.

Så nå bare venter jeg på at det skal bli onsdag så vi kommer av gårde. Derfor bestemte jeg meg for å gå en siste tur i kong Vinters rike (som Hvaler på et eller annet mystisk vis har blitt innlemmet i dette året...), rett og slett for å finne ut om jeg føler noe sentimentale greier denne siste dagen hjemme.

Det gjør jeg faktisk ikke. Jeg er rolig og fornøyd, og kjenner bare at det skal bli deilig å komme vekk fra kulda.

Jeg gleder meg til å gå fra dette:



- til noe som ligner mer på dette:



Men selv om vinteren har vært lang og kald i Norge i år er det jo utvilsomt pent med snødekte landskap. Takk for nå, kong Vinter, vi sees kanskje om et år om du finner det for godt å stikke innom Østlandet igjen!








3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, Marthe. Henrik er også klar, - tror jeg. Tøyet hans flyter utover gulvet her og han virker litt stressa. Jeg skal være glad når dere melder at ørnen har landet og dere er på plass. God tur.

    SvarSlett
  2. Marthe er helt klar og litt småstresset. Blir fint å kjøre dem til flyplassen imårra. Godt å få dem avgårde nå...

    SvarSlett
  3. Fine bilder.

    Jeg gleder meg til å se bilder og lese om hva dere opplever på turen.
    God tur Marthe.

    Klem fra Thorvald

    SvarSlett